Uefa'dan Tff'ye Pazarlama İnovasyon Ve Yaratıcılık Ödülü

UEFA'nın iki senede bir düzenlediği KISS (Knowledge Information Sharing Scenario) Pazarlama Ödülleri'nde Türkiye Futbol Federasyonu, TFF&Swarovski işbirliği projesiyle "En iyi ticari ortaklık" kategorisinde "İnovasyon ve Yaratıcılık" özel ödülüne layık görüldü.

29 Kasım 2016, Sal

Anasayfa / Haberler / Tff Haberleri

Bu yıl; rekor sayıdaki katılımla 35 federasyondan 86 projenin yarıştığı UEFA'nın prestijli pazarlama ödülü için, dün Yunanistan'ın başkenti Atina'da tören düzenlendi. Bu ödül töreninde; TFF adına Pazarlama ve Sponsorluklar Müdürü Elif Canbay, İnovasyon ve Yaratıcılık Ödülü'nü UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ve jüri üyesi PepsiCo Batı Avrupa içecek Grubu Pazarlama ve İnovasyon Bölüm Başkanı Mark Kirkham'dan aldı.

UEFA KISS Pazarlama Ödülleri, ilk kez UEFA'ya üye federasyonların pazarlama projelerinin beş kategoride yarıştığı ve yenilikçi projelerin ödüllendirildiği bir yarışma olarak 2012'de verilmeye başlamıştı.
 
 
Tüm hakları Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu'na aittir.